.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند. حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند.(ادامه)
سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند. ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر
سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند.(ادامه)
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند. سهم استان‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران / مازندران مهد فوتبال ایران، با 63 بازیکن در صدر
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.(ادامه)
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند. ۷ توصیه برای پیشگیری از سرطان پروستات
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند.(ادامه)
تیم فوتبال النصر با درخشش کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه ۸ بر صفر ابها را تحقیر کند. سِن برای رونالدو تنها یک عدد است
تیم فوتبال النصر با درخشش کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه ۸ بر صفر ابها را تحقیر کند.(ادامه)
پیرترین مرد جهان و از اهالی ونزوئلا دیروز در ۱۱۴ سالگی از دنیا رفت. پیرترین مرد جهان در ۱۱۴ سالگی درگذشت
پیرترین مرد جهان و از اهالی ونزوئلا دیروز در ۱۱۴ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. پیکر سردار شهید زاهدی در کجا به خاک سپرده می‌شود؟
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. (ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران بود که از چندماه پیش درگیر عفونت خونی شد و در بیمارستان بستری بود، ساعتی قبل در سن ۴۴ سالگی درگذشت. رضا داوودنژاد درگذشت + بیوگرافی و علت فوت
رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران بود که از چندماه پیش درگیر عفونت خونی شد و در بیمارستان بستری بود، ساعتی قبل در سن ۴۴ سالگی درگذشت.(ادامه)
تیپ و چهره واقعی «باباپنجعلی» سریال پایتخت در ۷۱ سالگی / عکس
علیرضا خمسه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که از سال ۹۰ نقش «باباپنجعلی» را در سریال پایتخت برعهده گرفت، اکنون ۷۱ ساله است و در ادامه تصاویری از تیپ و چهره اش در این روزها را می بینید.(ادامه)
مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون که در آثاری همچون «خوش نشین‌ها»، «سه دونگ سه دونگ» و «شمس العماره» به ایفای نقش پرداخته است از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. مرجانه گلچین از دنیای بازیگری خداحافظی کرد
مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون که در آثاری همچون «خوش نشین‌ها»، «سه دونگ سه دونگ» و «شمس العماره» به ایفای نقش پرداخته است از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.(ادامه)
تشییع پیکر حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل
پیکر حاج عسکری اسماعیل‌پور حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
عکس| پیرترین کوهنورد ایران با ۱۰۱ سال سن را ببینید
(ادامه)
برای پیشگیری از فشار خون بالا چقدر ورزش کنیم؟
با افزایش سن احتمال ابتلای افراد به فشار خون بالا هم بیشتر می شود، اما ورزش هفتگی کافی می تواند تا حد زیادی جلوی آن را بگیرد.(ادامه)
ذاکر اهل بیت (ع) و خالق نغمه ماندگار «بهر فتح کربلا با کاروان، می‌رود این لشکر از مازندران» دعوت حق را لبیک گفت. حماسه خوان بهر فتح کربلا آسمانی شد
ذاکر اهل بیت (ع) و خالق نغمه ماندگار «بهر فتح کربلا با کاروان، می‌رود این لشکر از مازندران» دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
مرحوم اسماعیل پور بیش از ۱۰۰ نوحه حماسی در زمان های اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های جنگ، راهیان نور، دفاع از حرم و یادواره ها از خود به یادگار گذاشته است.
حماسه خوان لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
مرحوم اسماعیل پور بیش از ۱۰۰ نوحه حماسی در زمان های اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های جنگ، راهیان نور، دفاع از حرم و یادواره ها از خود به یادگار گذاشته است. (ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
داور بین المللی مازندرانی جزو پنج گزینه قضاوت صد و سومین بازی شهرآورد پایتخت شد.

داور مازندرانی قاضی شهرآورد پایتخت می‌شود؟
داور بین المللی مازندرانی جزو پنج گزینه قضاوت صد و سومین بازی شهرآورد پایتخت شد. (ادامه)
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند. بسیج بچه‌های مسجدی برای کمک به سیل‌زدگان
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند.(ادامه)
لعیا زنگنه جوان در ۵۸ سالگی +عکس
لعیا زنگنه متولد ۱۴ مرداد ۱۳۴۴ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.(ادامه)
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت. چه کسی دستور قتل شهید همت را صادر کرد؟
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
غذای نوزادان سر از فروشگاه های مواد غذایی در می آورد؟! / اگر مابه تفاوت نرخ ارز شیرخشک در قالب یارانه به خانواده ها به جای داروخانه ها پرداخت می شد هم چالش نقدینگی داروخانه ها و هم معضل در دسترس بودن این محصول برطرف می شد ....(خبر)
(ادامه)
محمد توکل رئیس اسبق فدراسیون کشتی، عضو تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی دار فانی را وداع گفت. رئیس اسبق فدراسیون کشتی درگذشت
محمد توکل رئیس اسبق فدراسیون کشتی، عضو تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
معاون اداره کل ارشاد گیلان گفت: پیکر مرحوم محمدتقی بارور، شاعر اهل بندر انزلی طبق وصیتش به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است. اهدای کالبد شاعر گیلانی به دانشگاه علوم پزشکی
معاون اداره کل ارشاد گیلان گفت: پیکر مرحوم محمدتقی بارور، شاعر اهل بندر انزلی طبق وصیتش به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است. تمدن غرب با اعدام یک مجرم مخالفت می‌کند اما ۳۰ هزار نفر در غزه به دست صهیونیستی اعدام میشوند و هیچ نمی‌گویند/ باطن اتوکشیده سیاستمداران غربی، یک سگ هار و گرگ خونخوار است/ اسلام بر همه اینها فائق خواهد آمد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است.(ادامه)
پرویز ربیعی پیشکسوت دوبلاژ ایران در ٨۴ سالگی درگذشت. پرویز ربیعی دوبلور پدر پسر شجاع درگذشت
پرویز ربیعی پیشکسوت دوبلاژ ایران در ٨۴ سالگی درگذشت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 89 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.